piątek, 19 września 2014

Sałata z roladkami z mozzarelli

Dziś szybki przepis na średni głód. Wczoraj chciałam wykorzystać sałatę rzymską, która została mi po burgerach ale bałam się że zwyczajnie nie najem się kilkoma liśćmi zieleniny. Potrzebowałam jakiegoś treściwego dodatku. W lodówce znalazłam szynkę parmeńską i mozzarellę. Do tego pomidorki i moja ulubiona czerwona cebula. Grzanki skropione oliwą i posiłek gotowy.

Składniki dla 2 osób:
sałata rzymska - ilość według uznania
czerwona cebula
gruszka
pomidorki koktajlowe
plastry szynki parmeńskiej
mozzarella
kawałek bagietki lub innego pieczywa
oliwa
sos balsamiczny (użyłam figowego)

Przygotowanie:
Sałatę umyć, osuszyć i porwać na mniejsze kawałki. Cebulę pokroić w ładne krążki, to samo zrobić z gruszką (obraną lub nie). Pomidorki przekroić na pół i wszystko ładnie ułożyć na sałacie. Ser pokroić w niezbyt grube plastry i każdy z nich owinąć szynką parmeńską. Na patelni rozgrzać kropelkę oliwy i podsmażyć owiniętą mozzarellę. W tym samym czasie przygotować grzanki. Kiedy szynka ładnie się zrumieni wyłożyć na sałatę. Skropić odrobiną oliwy i sosu balsamicznego. Zjadać bo stygnie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz