wtorek, 27 stycznia 2015

Sałata z łososiem

Kiedy nie mam czasu ani chęci przygotowywać wymyślnej kolacji sałata jest najlepszym rozwiązaniem. Z dodatkiem grzanek lub z kromką ciemnego pieczywa jest dobrym pomysłem na wieczorny posiłek. Dzisiaj mam dla Was przepis na bardzo sycącą sałatę z łososiem. Jej sekretnym składnikiem jest sos, który wykorzystuję również do bajgli z łososiem. 

Składniki:
wędzony łosoś
mix sałat
mozzarella w kulkach
czerwona cebula
cytryna
majonez
musztarda sarepska
biały ocet winny

Przygotowanie:
Na duży talerz wyłożyć sałatę. Łososia pokroić w paski i razem z mozzarella poukładać na liściach sałaty. Cebulę pokroić w piórka i posypać nią składniki. W kubeczku zmieszać 2 łyżeczki majonezu, 2 łyżeczki musztardy i łyżeczkę białego octu, tak przygotowanym sosem polać sałatę. Opcjonalnie możecie dodać pomidorki koktajlowe, ja akurat nie miałam ich w lodówce :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz